poniedziałek, 31 grudnia 2012

wróżka Zosia :) i podsumowanie

dziś na moim biurku rozpanoszyły się papiery z Makowego Pola :) wykorzystałam je do stworzenia albumu 1 roku dla nowonarodzonej Zosi :) okładka została wykonana na wzór wcześniej zamówionej kartki z okazji narodzin. stąd w centrum w ozdobnej ramce (inspiracja od Piekielnej Owcy) znalazła się Zosia ze skrzydełkami :)








_____________


kolejny rok za mną. rok to był niesamowity :) bardzo dużo niespodziewanych zmian przyniósł ze sobą dla mnie. dla przykładu scrapbooking. rok temu o tej porze nic o nim formalnie nie wiedziałam, co innego siedziało w głowie, o co inne się zabiegało. aż tu nagle buh! okazało się z dnia na dzień, że jest coś jeszcze w czym mogę się realizować :) po dwóch miesiącach wpadłam w scrapowanie po uszy. totalnie ;) nawet moto moje kochane czy pływanie poszły w odstawkę niejednokrotnie przegrywając z "koniecznością natychmiastową" czegoś stworzenia ;) ale co by niepisać wiele sie przez ten rok nauczyłam, wiele w sobie odkryłam, wiele radości sprawiłam i sobie i innym -  a wszystko właśnie przez scrapowanie :) dziękuję Wam wszystkim, którzy stopniowo dołączyliście do grona obserwatorów mojego (niezbyt umiejętnie) pisanego bloga :) dziękuję za pozostawiane komentarze, za wyrażane opinie, za samo bycie ze mną :)
 DZIĘKUJĘ :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger