wtorek, 29 kwietnia 2014

GOscrapowe nowości :)

dziś nadrabiam zaległości :) jednym z DT w których jestem jest GOscrpa :) ostatnio powstałe dwie nowe kolekcje tej marki :) oczywiście kolekcje papierów :) a prezentują się one tak:



osobiście jeszcze nie wpadły w moje ręce, ale już niebawem ;)

a ponadto na blogu GOscrap jest nowe wyzwanie mapkowo-kartkowe :)
mi z mapki powstała kartka ślubna :) właściwie użyłam tylko jednego papieru – the wall, ale mocno go wymaglowałam we wzorek :) papier z kolekcji street art raczej na pierwszy rzut oka nie kojarzy się z tematyką ślubną, ale odważyłam się pójść w tym kierunku, ponieważ akurat ten ma śliczny ciepły kremowy odcień :)



pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
marysJa

ps. kocham scrapbooking <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger