sobota, 27 kwietnia 2013

zliftować LO ;)

tradycją na blogu Magicznej Kartki jest comiesięczne zapraszanie gościa, który wykonuje kilka prac, a jedna z nich jest do zliftowania. taki comiesięczny konkurs z nagrodami :) w kwietniu gościem jest LadyBug i to jej pracę przyszło m.in. mi zliftować :) liftować lubię, ale LO ?! hihi ;) na początku był problem bo ja w swoim życiu z trzy LO zrobiłam i nie wiedziałam, z której strony "ugryźć" oryginał ;) po drugie drukarka mi padła, a zdjęcie które chciałam użyć tylko w wersji elektronicznej. stanęło na wyszukanym gdzieś z albumu. i taki oto efekt:


szczegóły liftowania - konkursu i nagród tu >klik<
a w sklepie Magicznej Kartki trwa weekend darmowej wysyłki oraz mnóstwo nowości tekturkowych - zapraszam :)



1 komentarz:

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger