poniedziałek, 28 stycznia 2013

majteczki w serduszka :)

dziś powstały kolejne "modele" moich majteczkowych walentynek. tym razem użyłam do nich papieru z Galerii Papieru - troszkę u mnie poleżał i wyczekał się na swoją kolej ale za to jak ładnie się teraz prezentuje prawda? ;) są 3 podstawowe modele majteczek w serduszka. jedne szczególne, bo mają tył w koronkowe falbanki ;)







chciałam jeszcze przypomnieć o trwających dwóch wyzwaniach w mojej Magicznej Kartce (która do końca miesiąca ma darmową wysyłkę!) :)



 
zapraszam w imieniu Magicznej Kartki :) 
ps. na blogu MK darmowe walentynkowe digi stemple i etykietki do wydruku :)

12 komentarzy:

  1. Majteczki w...serduszka, o ho, ho, ho. Są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są Twoje prace!! zapraszam po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahaha :) Powiedziałabym: takie mocno sugestywne są te majteczkowe walentynki :)
    Pięknie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie! Świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie swietne majtuchy ! Jestes mistrzynia w kartkach "ksztaltowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Jak to możliwe że dopiero teraz tu dotarłam?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te majtuchy są świetne, naprawdę fantastycznie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są! Te koronki powalają :-) i te "bileciki" wyciągane, słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy można zamówić te majteczki walentynkowe ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger