niedziela, 15 października 2017

OwLove - komplet dla dziewczynki :)

ah jak ja lubię robić rzeczy dla małych dziewczynek,
bo może być słodko, delikatnie, dziewczęco - totalnie fajnie ;)
przedstawiam komplet dla małej Helenki
jest pudełko na skarby, album na zdjęcia oraz pudełeczko-kolrowanka
z "drogimi" kredkami ;)










tu kilka słów wyjaśnienia:
pudełeczko ma w środku dwie wkładki;
pierwsza jest z kredkami a druga z kolorowanką stworzoną z przesłanego mi zdjęcia malutkiej H. :)










 pozdrawiam,
marysJa
:)

7 komentarzy:

  1. I pomysł i wykonanie superaśne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow album cudny ale te kredki z kolorowanka wymiatają genialny pomysł i perfekcyjne wykonanie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* pomysł niestety nie mój. jakiś czas temu robiłam już jedno dla znajomych an ślub, wtedy to wygrzebali mi w necie bloga z inspiracjami jak zapakować prezent pieniężny :)

      Usuń
  3. I jak tu nie zachwycać się Twoimi pracami kiedy one zawsze takie cudne !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger