środa, 26 kwietnia 2017

dla ukochanej mamy :)

Dużymi krokami zbliża się do nas Dzień Mamy :)
Dla mnie to jeden z ważniejszych w roku - bo moja Mama to najwspanialsza osoba na świecie,
jedyna, ukochana, zawsze dla mnie.
To taka osoba kochająca mnie bezgranicznie, zupełnie niezrozumiale.

Dla niej postanowiłam przygotować album na zdjęcia.
Do jego ozdobienia wykorzystałam najpiękniejsze tekturki z kolekcji tik-tak FABRYKI WENY :)
Zauważcie, że w dwuwarstwowej ramce, tylko drugą warstwę potraktowałam embossingiem,
dzięki czemu jeszcze wyraźniejsza stała się górna, ażurkowa.





pozdrawiam,
marysJa
:)

4 komentarze:

  1. Cudny :) Pięknie wszystko dobrane - kolory, kwiaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaakoś wyjątkowo długo ładowała mi się strona... Chyba celowo by powiększyć efekt: WOOW. Jak już ujrzałam to cudo, to autentycznie aż szczena opadła... Piękna okładka!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger