środa, 15 lutego 2017

miłosne inspiracje :)

Cześć Kociaki :)
Jak u Was? jak samopoczucie? jak wena?
U mnie za oknem coraz więcej słonecznej zimy, za co jestem ogromnie wdzięczna przyrodzie,
bo szaruga to zdecydowanie nie moje "klimaty" ;)

Ponieważ dziś jest mój dzień inspiracji, mam dla Was dwie prace.
Pierwsza to księga gości z moją ukochaną rozetkową ramką :)
Całość delikatna, pastelowa, w sam raz na wiosenny ślub.


Druga inspiracja to planer ślubny.
I tu poraz pierwszy w moim użyciu nowość z Fabryki - gotowa baza planeru.
Jest boooska!
Jestem nią zachwycona, bo zawiera wszystko, co tylko panna młoda może potrzebować
w takim notesie - a w dodatku na pierwszej stronie znajduje się spis treści
Według mnie mega super ułatwienie :)


pozdrawiam,
marysJa
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger