poniedziałek, 20 października 2014

wyniki pierwszego candy :)

czas na wynik mojego peirwszego małego scrapowego candy :)
bardzo mocno dziękuję wszystkim Wam za zgłoszenie się :)
bardzo mocno się cieszę z aż takiej ilości chętnych.
no i plus tyle cudownych słów dla mojej karteczkowej inspiracji, dlatego po stokroć...

D Z I Ę K U J Ę :*

a oto wyniki:
chętnych było 19 osób (Gosiu i Twoje zgłoszenie zostało uwzględnione)
a padło na:

czyli 
gratulacje :)

ten oto zestawik powędruje do Ciebie :)
bardzo proszę o kontakt (podanie danych wysyłkowych) na mojego maila:
marysja-rzeczyniezwykle@wp.pl

jeszcze raz 
BARDZO WAM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ :)

pozdrawiam,
marysJa :)
Udostępnij ten wpis

7 komentarzy :

  1. Ja oczywiście przegapiłam twoje candy. Gratulacje dla Mulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi na to że sama sobie pogratulowałam!!!! :))))))) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zabawę , gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Marty :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.