piątek, 4 kwietnia 2014

wiosna na kartkach :)

efektem wczorajszego przemęczenia "życiem" są te oto kartki :)
po nie najlepszych dla mnie ostatnich tygodniach postanowiłam spróbować sprawić sobie przyjemność i wykonać coś wiosennego, w troszkę innym niż zwykle stylu. a ponieważ miałam nie tak dawno okazję podziwiać przepiękne prace innej projektantki (kszp), więc moje dzisiejsze kartki są poniekąd w jej stylu/klimacie.














pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
w końcu to początek weekendu :)
marysJa

11 komentarzy:

  1. o mamo co za cudeńka , sama tworzysz niesamowite kartki ale po inspiracji kartkami Klaudii jest jeszcze piękniej . W dodatku te cudowne zestawienie kolorów .... oczu nie mogę oderwać

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, jak na przemęczenie życiem to kartki są wesołe, kwitnące i ślicznie śpiewające. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bo ja taką terapię kolorem sobie zaserwowałam :)

      Usuń
  3. Śliczne, wiosenne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne, oderwać oczu nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. О как они великолепны!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych karteczkach. Wszystkie są cudne ale moje serce skradła pierwsza i ostatnia kartka.
    Bo ja uwielbiam wszystko co jest z ptaszkami :) Oj dlaczego ja nie potrafię tak ładnie tworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Barwnie, bogato i szalenie pozytywnie, aż się czuję ciepło wiosennego słoneczka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger