środa, 19 marca 2014

mix-mediowe ożywienie :)

dziś moja druga w życiu mediowa praca :) po kursie u Olgi byłam pełna zapału, tylko materiałów (mediów) brakowało. z czasem udało mi się skompletować malutki zestawik i ostatecznie wczoraj postanowiłam u-mediować moje biurko ;) praca trwała cały wieczór, kilka razy była zmieniana, a i jeszcze rano coś mi tam się w niej poprzestawiało ;) ostatecznie wyszedł mi kolorowy, optymistyczny i ciepły mały blejtramik z moim ulubionym mottem :) a z czego powstał? co użyłam? dużo wszystkiego i namieszanego :) przede wszystkim media z 13arts.pl, gdzie wybór pierwszych był meeeega trudny - wszystko się podoba, do każdej mgiełki się oko świeciło :) w mojej pracy tekstura została stworzona za pomocą miodowej tekturki, która potem została pociachana i użyta jako ozdoba (np. w metalowej okrągłej rameczce). prym w pracy wiodą produkty Primy, ale jest też kilka innych elementów - np ozdobny metalowy kwiat pochodzi z RetroKraftShop :)






użyte materiały z PRIMY to:

pozdrawiam
marysJa
:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful card, awesome colors and textures!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! niezwykła kartka, podziwiam , pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny i bardzo wiosennie - optymistyczny :-) Super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger