środa, 12 marca 2014

kartka koszula - kursik :)


na niejednokrotne zapytania, w odpowiedzi przygotowałam dla Was kursik na kartkę koszulę :) mam nadzieję, że każdy kto skorzysta, podlinkuje się do mnie - to taka jedyna moja prośba w zamian za kursik :)

1. potrzebujemy: bazy kartki, bazy na koszule (niebieska kratka), paska na kołnierz oraz dwóch prostokątów, które użyjemy jako wstawki na barkach koszuli (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa) - wymiary takie jak na zdjęciu :)


2. na początek przygotuję kołnierzyk - zaznaczam sobie środek do którego zaginam dwa rogi - tak jak na zdjęciu; potem przygotowuję koszulę - przygotowaną bazę proszę porozcinać na pokazane kawałki;


3. przyklejam - dokładnie w takiej kolejności jak na zdjęciu; najpierw środek koszuli, na którym dodatkowo tworzę zakładkę na której można zamocować guziki, napy lub zostawić bez niczego :) na naklejoną bazę koszulową naklejamy na "barki" przygotowane wcześniej kawałki papieru


4. mamy gotową bazę koszuli i  kołnierzyk, zostaje jeszcze krawacik - ja robię ze zwykłej wstążeczki


5. kołnierzyk i krawat - łączymy - ja używam do tego igły i nitki :) gotowy kołnierzyk przyklejam do kartki, ewentualnie docinam krawat i ...


 6. ... mamy gotową kartkę :)


PAMIĘTAJ 
 jeśli chcesz użyć kursiku, to na swoim blogu proszę wklej link z kursikiem u mnie oraz w komentarzu zostaw link dla mnie do swojej pracy :)

pozdrawiam
marysJa
:)

6 komentarzy:

  1. Ale ładna, dzięki za kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula w pieknych kolorach i do tego świetnie skrojona:)
    Kurs klarowny i przystępny, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurs! Świetny krawat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wstawiłam kartkę koszulową zrobioną wg. Twojego czytelnego kursu - bardzo dziękuję.
    http://stronacarmen.blogspot.com/2016/05/majowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj. MOja wyszła tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1171556916312395&set=a.960716404063115.1073741864.100003742947941&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger