poniedziałek, 6 stycznia 2014

zmiany cz.1 :)

pod koniec grudnia napisałam, że w styczniu będę miała dla Was kilka nowinek ode mnie :) jednak ponieważ grudzień był pracowity, czas świąteczno-sylwestrowy szalony, więc dopiero teraz powoli wszystko zaczyna się u mnie stabilizować. na przełomie roku wyszła w moim życiu przeprowadzka :) od jakiegoś czasu się tego "spodziewałam", ale ostatecznie do "incydentu" doszło w przeciągu ostatnich dwóch dni roku ubiegłego.  na szybciocha ja i moja pracownia przerzuciłyśmy się na nowe lokum. przenieść to jedno, ale uporządkować ten cały mój scrapbookingowy dobytek to drugie. w między czasie jeszcze wyszło mi samotne odwożenie siostrzeńca do jego mamy (legnica-warszawa), co dodatkowo pochłonęło mi 3 dni mijającego weekendu. ale już jestem, od rana ogarniam ostatecznie moją przestrzeń, no i próbuję się zabrać za zaległe obowiązki :)

zatem dziś chciałam przedstawić pierwszą nowinkę - co być może niektóre z was już dojrzały na stronie goscrap.pl - z przyjemnością oznajmiam, że zostałam przyjęta do DT GoScrap :) :) cieszę się ogromnie, bo każda taka przygoda to ogromny motywator do rozwijania się :) wiem - bo doświadczam tego cudu od roku (w tym miejscu buziaki dla moich trzech dotychczasowych disajtimowych-szefowych). a więc oficjalnie: JA W DT GOSCRAP:

http://goscrap.pl/nowy-czlonek-dt-goscrap-new-goscrap-dt-member/
a szczegóły - moje interview tu >klik<
:)

Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.