niedziela, 25 sierpnia 2013

komplet z maison :)

urocze są papiery z kolekcji K&Co Brenda Walton Maison :) kolorystyka ich oparta jest o trzy kolory - kremowy, pudrowy różowy i węglowy (taki niby czarny). wszystkie w różnych odcieniach, w rożnych stopniach intensywności. ale tak wspaniale wpasowujące się w rożne okazje. tu dla przykładu w wersji ślubnej :) z kremowych i różowych papierków z kolekcji stworzyłam komplet ślubny składający się z księgi gości, eksplodującego pudełeczka i pudełka na koperty :) każdy z elementów posiada dodatki wykonane z masy plastycznej MS, która - jak to już niejedna z nas się pewnie przekonała - pasuje do wszystkiego ;)



 

użyte materiały to:
pozdrawiam Kochani :)
marysJa

6 komentarzy:

  1. Cudowny!!! brak mi słów żeby opisać mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze wszystko dopracowane, eleganckie piękne ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet! Nie mam pojęcia, dlaczego dopiero teraz tu trafiłam :) Ale zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne:) Kochana masz niesamowity talent:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger