poniedziałek, 26 sierpnia 2013

granatowe pudełko ślubne :)

najpierw sie chwalę, bo jestem mega szczęśliwa, że akurat moja praca wygrała :D wygrałam!!! wyzwanie 4 w Piatek Trzynastego :D yuuuuuuupi!!! i dostanę nowe papiery :D hihi :D

 
a teraz do tematu właściwego przechodząc :) blue awning - kolejna kolekcja papierów od K&Co, która potrafi zapierać oddech :) ja to z papierami tej firmy to zwykle mam tak, że jak je dostaję to najpierw muszą swoje odleżeć bo tak bardzo się boje je pociąć, bo są takie piękne, bo każde są normalnie szuperowe :) a potem chwytam i ciacham i ciacham z radością i przyjemnością :) blue awning dopadłam po miesiącu i powstało kilka prac. dziś jedna z nich - pudełko ślubne :)



 






 
użyte materiały:


pozdrawiam i ściskam serdecznie:)
marysJa

2 komentarze:

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger