wtorek, 2 lipca 2013

e-box pachnący delikatnością :)

kolekcja Porannej Kawy od Magicznej Kartki:) wzory i kolorystyka są wyjątkowe i zarazem tak bardzo uniwersalne, pasujące na tak wiele różnych okazji :) moja dzisiejsza praca to eksplodujące pudełeczko, które wykonałam dla mojej siostry. prym prowadzi tu Poranna Kawa, ale jest i odrobina Wiosennej Łąki. Pomysł z rybka zaczerpnięty od Agnieszki - według życzenia siostry mej :)
Mam nadzieję, że i w Waszych oczach praca wyszła dobrze :)





Pozdrawiam i życzę miłego wakacyjnego dnia :)
marysJa
:)

2 komentarze:

  1. cudne pudełeczko i kolorki rewelacyjne! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no jakie wypracowane przeszycia! fajnie Ci wyszło na rogach! ja zawsze jakieś krzywulce robię :P no a same pudełeczko, no co tu dużo pisać ... !!! chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger