sobota, 26 stycznia 2013

moja pierwsza wymianka :)

ponad dwa tyg temu napisała do mnie superaśna Monika z Project 8 specjalizująca się w naklejkach ściennych i nie-ściennych z zapytaniem czy bym nie chciała dokonać z nią wymianki na nasze prace :) eh! też pytanie ;) pewnie że chciałam :) po długim namyśle wybrałam w końcu jeden wzór, zaś moim zadaniem było wykonanie przepiśnika. po kilku dniach dotarła do mnie przesyłka od M. ale było radości w zaskoczeniu, bo zamiast jednej naklejki dostałam całe mnóstwo :) póki co odważyłam się użyć tylko jedną (na laptopa) bo reszta zostaje do wykorzystania na stałe lokum, które może w końcu kiedyś zdobędę ;)
a naklejki są świetne. po pierwsze ogromny plus za to, że są matowe (uwielbiam) :) nie drą się przy naklejaniu (kiedyś miałam do czynienia z takimi co trzeba było się z nimi cackać jak z jajkiem) i bardzo dobrze, bezproblemowo je się nakleja - tu link do sklepu Marty - KLIK :)









Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.