niedziela, 6 stycznia 2013

dzień Babci ) kartka doniczka z kursem :)

zakochałam się w kartkach-doniczkach już dawno :) w końcu idealna okazja na ich wykonanie :) wczoraj wieczorkiem przysiadłam i tak oto wyszły - cztery kartki na początek i kursik na ich wykonanie poniżej :) kartki są bardzo proste w wykonaniu. doniczka to jednocześnie a'la kieszonka na "taga" z miejscem na wypisanie życzeń dla kochanej Babci oraz bukietem kwiatów na szczycie :)












Kurs na bazę na kartkę doniczkę krok po kroku (starałam się prosto;) :

1. potrzebujemy: kartka A4, nożyczki, linijka oraz ołówek
2. baza na :
- doniczkę - prostokąt o wym. 11x22 cm zbigiowany (zgięty w pół), na jednej z połówek rysujemy szkic doniczki wg schematu i wycinamy je; dodatkowo wycinamy dwa wąskie paski i zginamy je na pół - one posłużą nam do połączenia obu stron doniczki
- tag-wkład do doniczki - wycinamy wg schematu;


3. gotowe elementy
4. dwie części doniczki sklejamy ze sobą (tylko! po dwóch wew bokach - wg schematu) , wykorzystując w tym celu wycięte i zagięte paski


5. i gotowe :)
6. a tak wygląda doniczka-kieszonka od środka :)


mam nadzieję, że  sposób przedstawiony w miarę czytelnie i prosto :) a na koniec jeszcze dla potrzebujących gotowe napisy na front takich karteczek :)

pozdrawiam i dziękuję za wspólnie rozpoczety rok :) miłego dnia :) a jutro zapraszam na kurs i inspiracje na dzień Dziadka :)

17 komentarzy:

  1. Świetne karteczki:-) Kurs super, dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kursik :) karteczki w Twoim wydaniu są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa..... ale super pomysł !!! Piękne doniczki i super stemple digi !! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te Twoje kartki. Wszystkie piękne, ale ta ostatnia kolorystycznie dla mnie najfajniejsza! Kursik czytelny, zainspirowałam się! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę taką zrobić, KONIECZNIE!!!
    Przepiękne karteczki.
    Dziękuję za kursik i napisy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł i kursik :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe kartki i świetny kurs! Na pewno skorzystam, pięknie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymujesz ode mnie wyróżnienie zapraszam po odbiór na mojego bloga
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/2013/01/archiwum-swiateczne-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś sama robiłam podobną, ale nie wyszła tak pięknie. z twoim kursem jest o wiele łatwiej. zapraszam do siebie TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, takie właśnie przygotuję dla Babć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam ...szukając szablonu na doniczkę trafiłam na Twój blog... pozwoliłam sobie skorzystać z twojego kursiku na tą karteczkę za co bardzo dziękuję... umieściłam na swoim blogu odnośnik do tego kursu i wykorzystałam dając odnośnik jedno z Twoich zdjęć... mam nadzieję że się nie pogniewasz :) Robisz piękne prace. więc jak pozwolisz będe wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za kurs, skorzystałam z miłą chęcią :) Wszystko jasno opisane, sama przyjemność :)
    Jeśli chcesz zapraszam Cię do mnie do obejrzenia kartki :)
    http://paseczkowa.blogspot.com/2014/01/dla-babuni-w-dniu-jej-swieta.html
    Pozdarwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki...i dobrane kolory !
    Muszę zrobić jedną kartkę na dzień kobiet, skorzystam z Twojego kursu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mozna zamowic u Pani je ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mozna zamowic u Pani je ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wartociiowy i bardzo czytelny kurs na kartę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger