niedziela, 30 grudnia 2012

dostałam ostatnio zamówienie na wykonanie kalendarza w kolorach bordo i oliwkowym. z papierami bordo nie ma problemu - bo np z Galerii Papieru można sobie ze dwa wybrać :) gorzej miałam z oliwkowym, bo okazało się że i owszem mam jeden (lemonade) ale czysty bez wzorków. więc użyłam tuszu i najzwyczajniej w świecie wykrojników listków by lekko go upiększyć :) na zdjęciach niewiele z tego widać bo robione już późną porą (brakuje mi słońca-a!). Pani zamawiającej się spodobał a nawet napisała: "jest cudny :)" więc zadanie wykonane :)




i jeszcze się tylko leciutko pochwalę: JESTEM W DT MAGICZNEJ KARTKI :D - yuuupi!! :) :) :) :) dziękuję Martusi, która we mnie uwierzyła :) dziękuję dziękuję :) :) rok mi się zapowiada niesamowicie :) obym tylko zdążyła ze wszystkimi planami pomysłami i marzeniami ;)




buziaczki dla Wszystkich :*


Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. Kalendarz pięknie wygląda, listki na oliwkowym tle wyglądają delikatnie i nie odwracają uwagi od papieru bordo :-))) Gratuluję, pomysły masz świetne
    i z pewnością pięknie je zaprezentujesz na blogu Magicznej Kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.