niedziela, 4 listopada 2012

pakowanie prezentów - lekcja 1 :)

ostatnio koleżanka moja podsunęła mi stronę z mnóstwem pomysłów na pakowanie prezentów. zabawa co z niektórymi jest wprost przednia :) a że wiem, że tak jak ja, jest więcej osób, które lubią niestandardowo zapakować prezent, dlatego postanowiłam przedstawić kilka łatwych, a fajnych sposobów na wybicie się z ram standardów :) dziś lekcja pierwsza :)




"na kopertę" - może pakować prezenty kwadratowe lub prostokątne, a na upartego każde inne :) 1. prezent (u mnie to akurat przykładowo tylko kawałek tektury) kładziemy na środku papieru i dwa przeciwległe boki zaginamy do środka. 2. dwa pozostałe boki zaginamy do siebie, by stworzyć dwie trójkątne końcówki. 3. te końcówki zaginamy do środka prezentu, tak by się złączyły ze sobą. na łączeniu podklejamy je dwustronną taśmą, przyozdabiamy i gotowe :)


 


 "na opaskę" - również prosty sposób i również dla każdego formatu prezentu można na upartego zastosować :) 1. prezent zawijamy w papier dwa razy dłuższy niż najdłuższy jego bok. 2. na powstałych końcach robimy odpowiednie zagięcia do środka.3. tak wygięte końcówki zaginamy do środka prezentu. 4. wierzchnią końcówkę podklejamy do spodniej. 5. a przez obie przewlekamy np wstążkę, która ładnie ukryje łączenie. tak zapakowany prezent można wg uznania jeszcze poozdabiać :)





 "zrolowany" - 1. najlepiej użyć papieru wyciętego w kwadrat. składamy go po ukosie na pół i w środek wsuwamy prezent. 2. następnie 'owijamy" prezent papierem do uzyskania efektu ze zdjęcia nr 3. 4. na końcówkach naklejamy kawałki dwustronnej taśmy i 5. rolujemy oba końce. 6. powstaje nam w efekcie opakowanie z dwoma rureczkami po bokach. do nich można wsunąć tasiemki i ozdobnie je przewiązać :)


a już wkrótce kolejne pomysły na pakowanie prezentów :) pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Super. Choć dla mnie najtrudniej zapakować coś o nieregularnych kształtach ;)
    Czekam na kolejne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły ,czekam na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A z jakiego papieru mogę jeszcze zrobić????

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się dbać o środowisko naturalne, dlatego wybieram opakowania ekologiczne. Uważam, że prezent opakowany w zwykły s\ary papier również wygląda dobrze i ma swój urok.
    https://neopak.pl/torby/torby-papierowe/ekologiczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie zapakowane i to z zastosowaniem szarego papieru, ekologicznie. Ja nie mam takich zdolności ale w firmie pakuję sporo przesyłek. Grunt to solidna taśma, te z https://tcmservice.pl/produkty-kategoria/tasmy-pakowe/ można kupić z klejem akrylowym bądź kauczukowym. Firma produkuje także taśmy papierowe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger