poniedziałek, 11 czerwca 2012

wyzwaniowo 3

notes "romans z nutą" :) wykonany z użyciem papierów z kolekcji Winter Garden, sporej ilości perełek, pół-perełek, koronek i wstążeczek, doprawiony postarzaniem za pomocą profesjonalnych narzędzi do postarzania - tj. mój paznokieć i kawałek papieru ściernego :) tekturkowe elementy zostały chlapnięte białym preparatem maskującym. na wewnętrznej stronie okładki dołożyłam jeszcze kieszonkę delikatnie ozdobioną dziurkaczem brzegowym i koronką - duża i wyjątkowo "pionowa" - pomieści karteluszki :)

notes zgłaszam na wyzwanie "dodaj kwiatka" Na strychu


i jeszcze informacja o słodkim candy w młodym STUDIO75 którego pierwsza kolekcja papierów jest jak dla mnie piękna :)



Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Piękny:) bardzo mi się podoba:)

    Obserwuję:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów jestem :D by podziękować za udział :D
    Strasznie mi się podoba ten notes, te wszystkie detale: chipboard, sznurki itd... super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi miło że się podoba:)
    i bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w wyzwaniu - to moje pierwsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.