poniedziałek, 4 czerwca 2012

teraz coś z dziecięcego świata: dwa albumy dla dwóch małych marynarzy - olka i stasia :) okładki wykonane z użyciem nowej cudnej (bo w końcu coś z granatem - brakuje mi tego koloru w papierach scrapowych) kolekcji papierów ILS MARINES. bardzo podoba mi się papier imitujący z szare jasne drewno. szkoda, że narazie muszę od nich się oderwać...


ps postanowiłam (póki nie wymyślę konkretnego wzoru na pieczątkę) korzystać z mocy mojej wielkiej super drukary - a co! ważne, że praca podpisana ;)



przy drugim albumie chciałam stworzyć latarnie morską - haha - moja mama na nią - "o i domek zrobiłaś" - dobrze że nie widzi w niej rakiety ;)




a na koniec księga gości wykonana dla mamy jednego z małych marynarz :) piękna w swej prostocie :)





3 komentarze:

  1. Fantastyczne przepiśniki i cała reszta też :)))
    Będę zaglądać częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te Pani prace !

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje :) ja jestem jeszcze jak dzieciuch w scrapbookingu - uczę się, ale to chyba najpiękniejszy okres :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MarysJa - rzeczy nieZwykłe , Blogger