poniedziałek, 4 czerwca 2012

:) słońce do mnie za oknem wróciło :) wczoraj było oberwanie chmury. od południa do późnej nocy padało, lało się z nieba. i taki deszcz też bywa powodem radości, bo np kalosze mogłam założyć, albo jak stałam pod parasolem to mi na głowę nic nie padało, a cały świat dookoła przesiąkał wodą i to naprawdę fantastycznie wygląda, albo choćby dlatego warto się cieszyć deszczem, że dzięki niemu truskawki rosną i jabłka na drzewach i czereśnie będą :) dlatego deszcz też może być uśmiechem :)

na początek księga gości w krwistej czerwieni z zastosowaniem papierów z kolekcji RAE w koronkach. dołożyłam do niej vintage wstążeczkę i mamowe koronki oraz ćwiek z perłą i ręczne przeszycia - bo lubię :) wyszła mi czerwona elegancja :)





kolejna księga to blada elegancja. księga nie jest jeszcze spięta, bo czeka na instrukcje klienta, ale pokazać już mogę :) tekturowa ramka z wycinanki jest, mariolkowe półperełki są, ręczne przeszycia są - czyli chyba fajnie łącznie jest ;)





Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.