niedziela, 15 kwietnia 2012

dziś pogoda u mnie delikatnie okrutna, bo szaro i wciąż kropi, a wilgoć wciska się wszędzie, dając nieprzyjemne uczucie zimna. ale to nic:) ja lubię jak szaro za oknem bo wtedy bez żalu mogę siedzieć cały dzień w moim kąciku:) kolejny przepiśnik. ale jeszcze troszkę... jestem teraz w trakcie wykonywania mojego pierwszego exploding box:)







szczęśliwa ja - MarysJa :)


ps. jeszcze dokładam zdjęcia albumików, które zrobiłam na kilkanaście pamiątkowych zdjęć dla chłopców, którzy już za miesiąc przystąpią do pierwszej swojej w życiu komunii (szkoda, że to dzieci... one są jeszcze nieświadome zwykle o co tak naprawdę chodzi w tej uroczystości)






:)


Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.